Wednesday, September 29, 2010

drama XD

Dlm hati ni xpernah nak kate mencintai org laen.. Tp ak still cune ntuk melupakan yg lame..cube ntk mencintai yg baru sperti ak pernah mencintai kau.. Ahmad aliff hakimi..knape ak cinta kau?knape ak perlu syg kau? Entah..xde sbb nape aku perlu sayang dye..tp hati nie mcm dtarik sesuatu.. Hati nie kate aku perlukan kau.. Tp prasaan nie x bole tipu..ak xbesedia ntuk bina hubungan baru.. Ak cume perlukan tmpat ntk ak bermanja..ak perlukan seseorang ntk berpimpin tgn..bermesra..dibelai..tmpat meluah kan prasaan.. Tp aku belum bersedia untuk bina hubungan baru yg Sirius.. Aku bkn kaki jantan..ak tak mainkan prasaan kau..sumpah ak tak de laki laen..aku cuma ade kau.. Maafkan aku sebab couple dgn kau.ye aku ade prasaan sayang kat kau..ye,aku tau kau ade perempuan lain.. Ye sumpah aku jeles..sumpah aku nak sangat kau putus dgn dia..tp aku terpaksa ckp aku gembira tgk kau dgn dye..sbb korang nmpak bahagia.. Aku tau aku cume menumpang kasih korang.. Ye,aku tau salah aku..aku tak nak kau disakiti.. Tp kalau aku pergi kau bole trime ke? Kau da ade prasaan kat aku ke? Aku xkan tgglkan kau kalau kau syg aku.. Tp kalau x,baek aku pergi jauh sbb ak xnk kau syg ak.. Aku xnk kau dilukai.. Sbb aku da mula menyayangi kau ahmad aliff hakimi

No comments:

Post a Comment