Sunday, March 20, 2011

!JAMBAN COMEL!: Contest:Gambar Paling Sengal by Jamban Comel

بسم الله الرحمن الرحيم
stalker punye stalker blog org,tetibe ade lak yg mengetag name didy d suro join ini contest...
jumpe contest ni pon mase tgh stalker azirarahaman.blogspot.com..katenye didy mesti join sbb didy sengal..
abg jgn tgkp gamba didy.ta sedia lagikk!!!!!!
ni pic student card didy.. :)
we are the lost apes from earth :)
location:planateruim negara
"saya seorang yang sengal sebab SAYA DILAHIRKAN TERER DAN HENSEM.SAYE LAAAAAAAAAAAHHH........EH,ACTUALLY SAYE SENGAL SEBAB SAYA MMG DILAHIRKAN BEGINI...TrIME KASIH MAK ABAH SEBAB DIDIK SAYA SEHINGGA SAYA MENJADI SENGAL BEGINI...
RAKAN2 YG SAYA PERLU d TAG

contest ni dianjurkan oleh jamban comel

syarat - syarat penyertaan
  • Mesti ade blog
  • Tak kisah perwartakan menarik atau tidak
  • Buat satu gambar yang nampak sengal
  • Terbuka kepada sesiapa yang berminat
butir - butir penyertaan
  1. ambik satu gambar ,tak kisah la gambar diri sendiri ke atau tidak( gambar sendiri digalakkan )asal nampak sengal (nampak cam tak betul pon takpe) tapi mesti la yang original ,takleh copy2!!!
  2. Ambik banner diatas,buatkan satu entri "Contest:Gambar Paling Sengal by Jamban Comel"dan link kan ke entry JAMBAN COMEL
  3. tidak kisah bagi pengikut jamban comel atau tak asal ikhlas
  4. yang terakhir sambung ayat ini "saya seorang yang sengal sebab...."
  5. tag sekurang -kurangnya 2 orang rakan anda

hadiah penyertaan ,
  1. wang tunai 50 ringgit
  2. satu header free daripada jambancomel
  3. *hadiah berubah pengikut bilangan penyertaan
  4. CONTEST DIADAKAN SATU BULAN BERMULA SEKARANG.
    tarikh tutup 30 March 2011 *tertaluk kepada penyertaan
    .

No comments:

Post a Comment